Minnieand Merhaba 9+4üm. 5+4ken kanama ve lekelenme olmuştu. Bugün yine oldu ama bu kez kahverengi lekelenme şeklinde oldu. Yaşayan var mı bu şekilde ? 😭
Zanaservan Minnieand korkma bende de aynısı oldu 🥰 sakin ol sadece otur dinlen iki üç gün sürer sonra kesilir kahveyse korkma
Minnieand Zanaservan cevap için teşekkür ederim doktora gittim ama sanırım biraz hassas bir gebelik geçiriyorum. Kendimi yorduğumu söyledi doktorum 🤦🏼♀️ Biraz daha dikkat etmek gerek demek ki
Minnieand Htcnn evet ilk kanamada iğne bir kez kullanmıştım. Ama bu kez yine verdi ağrılarım da var diye. 200mg sabah akşam kullanıyorum.