Semra007 canım benim çok geçmişler olsun henüz küçük sanki karnından görünmez gibi geliyor çünkü aynı durumda ben de görememiştim vajinal baktığında da bi kese var ama normal midir dış gebelik midir sağlıklı mıdır buna birşey diyemem dedi bi hafta sonra tekrar gittiğimde çok şükür hem keseyi hem hafif hafif kalbini duyduk ancak o haftanın devamında biraz lekelenmem oldu acile gittiğimde gayet normal temiz görünüyor dedi çok şükür. Bu arada bende iki düşük iki kürtaj var şu an kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum pıhtılşmam varmış sen de var mı böyle bir durum eğer yoksa sakinnol henüz küçük biraz büyümesine müsade et huzurlu olmaya çalış :))