Ben uygulamaya göre henüz 4haftalıkken doktorum keseyi görmüştü 5buçuk 6 hafta demişti şu an ne kadarız bilmiyorum yarın öğrenicem inşallah :)) ama ciddi mide ve yemek sorunlarım var mutfak diye bir yerin varlığını bile bilmek istemiyorum o derece kötüyüm sizler nasılsınız