Kizlar merhaba. Eşimle bir türlü ortak nokta yakalayamiyoruz😅 ben Defne istiyorum ,o Bilge istiyor.bende Bilge ye alışamadım. Bilge olursada Aybilge, İlbilge, ya da Nil Bilge koyalım diyorum. Bunalrda onun içine sinmiyor. Ayla ya da Almila koyalım ozaman dedi. Onlarda bı soğuk gibi geldi🙄. Dogurcam ama hala isimde kararsızlık yaşıyoruz. Defne den başka bir şey içime sinmiyor. Sizde fikirlerinizi söyler misiniz? 😊