Nefes egzersizi yapın.. tansiyon önemli gebelikte.. dua edin inşirah suresi okuyun.. ve mutlu olduğunuz bir anınızı gözünüzde canlandırın.. psikoloğum olumsuz duyguları düşünceleri yok etmeye çalışma olumluyla değiştirmeye çalış sakin ol diye kendini 4 kez telkin et demişti.. sakin ol nefes al ver .. x4 olumlu anıyı hatırla… bir de panik atak anında etrafınızdaki nesneleri sayabilirsiniz..bir şeye odaklanmaya çalışın… inanın denedim.. o anı tekrar beyniniz anılar içinden seçip sizi sakinleştiriyor