Yoncaasakin carpediem__ ya beni kontrol etti sıkıntı yoktu ama sizde bi kontrol olun herkes de aynı olmayabilir
irezeyy carpediem__ haftalar ilerledikçe akıntı daha sıvı bir hal alıyor neredeyse su gibi bende de aynı durum var sebebi bu tamamen hormonal ve normal bir durum.
Deletedmom_110 carpediem__ su değilmiş benimki bebeğin suyu güzel durumda su değil gelen dedi ama seninki de öyledir diyemem herkesin bir olmuyor
carpediem__ Deletedmom_110 aynen öyle herkesin ki öyle olmaz ama bakalım bizim de kontrol Perşembe günü ne dicek doktorum ona göre hareket etcem
carpediem__ 20171994 çok pahalı canm onun yerine kadın doğum acil de turnusol kağıdı veriyorlarmış renk değişikliği ne bakıyorlamış. bayram çıksın gidicem doktora
Kazdal53 carpediem__ bendede oluyo cnm ınternette araştırdım ıdrar kaçağı oluyomuş bu haftalarda yada akıntı ama her ne olursa olsun mutlaka doktora başvurun dıyolar bende randevumu beklıyom gıdınce sorcam..
carpediem__ Kazdal53 bende randevuyu bekliyorum valla idrar mı akıntı mı bilemedim bası da iyice artmaya başladı