Elis_Elya26 Genelde sabahları yataktan kalktığımda çok oluyorr acaba bu neden olabilirr arada birde vajinda şişlik oluyorr
Tugceasil Vajinada şişlik hissi mantardan oluyor. Benim de öyleydi orasını şiş hissediyordum özellikle çişimi yaparken iç dudaklar açılınca ağrıyordu resmen baktı mantar dedi
Tugceasil Elis_Elya26 geçici birşey gebelikte çıkıyormuş kese rahimde damarlara baskı uyguladığı için çıkıyomuş