han_tme1 Bağ evine gittik babam meyveleri ilaçlamıştı bende bilmeden şeftaliden 2 ısırık aldım bişey olur diye çok korkuyorum 3 aylık bebeğim doktora daha dün gittiğim için eşim birdaha gitmeyelim 🥹🥹 birşey olmaz diyor🥹🥹
Busarsl han_tme1 inşallah birşey olmaz ama 2 ıstırıktan bişey olmaz bence için rahat olsun ama yıkamadan yeme bidaha :)