Shr_ Merhaba ben 25+3 haftalık hamıleyım hareketlerınde sankı yavaşlama var bu zamanlarda normalmı bu durumu yasıyan var mı ?
Fatma-onal Shr_ bende bugun akşama kadar hissetmedim şimdi de hareket var ama çok güçsüz dün sabaha kadar uyumadık o vurdu ben konuştum uyuyor mu acaba diye düşünüyorum belki senin ki de aynı şekildedir
ed1112 Shr_ Su içme durumun nasıl? Benim de son zamanlarda eskiye göre azalmıştı doktor randevumda suyum bir tık azalmış. Hava sıcak terliyorum ve su içmediğim için vücut da su kaybediyor. Şimdi içmeye başlayınca suyu düzeldi gibi
Tubikaxx 25+2 haftalığım bebeğimin iki gündür çok nadir hareketlerini hissediyorum bugün şeker yüklemesi yapıldı birkaç saattir sadece 1-2 kere hissettim bu aralar çok stresliydim sizce böyle olmadı normal mi