Melisasmommmm Kızlar ilk bebeğim kıZ sağ yumurtalıkdan hamile kalmışdım.Sizde çoçuklar hangi yumurtalıkdan kızmı ve ya erkekmi? Merak etdiğim 2-ci ,3-cü çoçukda aynı yumurtadan hamile kalınca cinsiyyet değişyormu?
mmihri Bebeğin cinsiyetini yumurtanız değil erkeğin spermi belirler, o yüzden ben hamgi yumurtadan hamile kaldığınızın pek bir önemi olduğunu zannetmiyorum. Çünkü sizden sadece xx alabilir. Baba y verirse erkek x verirse kız olur.