Sadoli benim eşimin tarafında oldu geçenlerde hastahanede karşılaştık cinsiyetleri sorduk birbirimize bana şişerek erkek dedi bende kız dedim ayrıldık bi kaç gün sonra sezeryana almışlar kız bebek dünyaya gelmiş doktorlar acaba bebegı karıştırdılar mı diyip duruyolardı