Kızlar selam,bebek hareketlerini nasıl hissediyorsunuz ,3-4gündür yani bişeyler hisseydyrm ama bebek hareketimi değilmi anlayamyrm ,bi anda karnımın altına bi yumru geliyo ağrı değilde ağırlık yapıyo gibi hep aynı yere değil ama bi sağ tarafa bi sol tarafa sanki anlamdm,tarif edebilcek varmı sizler neler hissediyorsunuz?