Mom69 Adetim çok düzenlidir kürtajdan önceki ilk gebeliğim 3.gun gecikmede belli olmuştu testte bu 9 gündür adetim geçiyor 2 gün önce test yaptım negatif ama gebelik var mıdır normalde hiç bu kadar gecikmedi test yanıltıcı olabilir mi çok korkuyorum