Yavuzbeymom Kızlar merhaba 24 haftalığız İki gündür oluyor aşağıdan baskı hissediyorum arada sanki tuvaletimi yapıcam gibi . Böyle olan var mı Normal mi acaba bu
Deemetibostnci Normal normal 32 de yim wc ye gitmeye korkuom çıkıvercek gibi nasıl Bi baskı var anlatamam
Yavuzbeymom Deemetibostnci sizin baya ileride benim henüz erken Korktum açıkçası ilk hamileliğimde yaşamadım hiç böyle Hayırlısı ile alalım kucağımıza bebeklerimizi İnşaAllah
Deemetibostnci Yavuzbeymom yeni başlamadı ama uzun zamandır baskı var 1 aydır falan git gide artıyor benim de ilkte yoktu üçüncü gebeliğin sanırım dogum sayısı artıkça oluyor
GoktugAlp Ben 18 haftalığım bebeğimin ayakları aşağı inmiş baskı yapıyor o yüzden de aynı hissi yaşıyorum sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum