N-k33 Merhaba kızlar bebegim icin vücut yagi alicam ama cok kararsızım . Sizce dalın marka mi yoksa sebamed mi? Kullanan var mi
Sekerportakalii N-k33 bebek yağı gözenekleri tıkadığı için önerilmiyor onun yerine losyon alabilirsiniz
Busee8 N-k33 bebek yagı alma canım gözenekleri tıkıyor bu sayede isilik yapıyormuş. Losyon almanı tavsiye ederim ama yine de sen bilirsin tabi ki saglıkla gelsin yavrun ❣️
linsmea N-k33 incia aldım çok güzel bi kokusu var ve içeriği temiz tamamen doğal bebek masaj yağı olarak geçiyor. Tavsiye ederim gözenekleri tıkayan parafin içermiyor. Doğal yağlardan oluşuyor🥰
Inan_busra40 N-k33 doğal zeytinyağı veya kantaron yağı kullanabilirsiniz belirli masaj bölgelerinde 🫶🏻🥰❣️
N-k33 Teşekkür ederim tavsiyelerinizden dolayı .❤️ Peki losyonda önerdiğiniz bi marka ya da çevrenizde kullanıp memnun kalınan bi marka var mi?