Buseeeeeeeee hamilelik sürecinde içebildiğimiz tek ilaç parol olduğu için , bir kaç gün önce sırt ve kaburga ağrısına dayanamayınca içtim bende, 30+4 üz bizde. Çok işe yaramadı ama hafifletti en azından. 🤷🏼♀️ doktorunuz ne diyor bu konuda? Belki bir tavsiye verirdi oda. 🌸