Ozgekck Sadece son yazdığınla ilgili birşey söyleyeceğim, bende de kan değerimde çıktı keseyi görmemişti doktor, keseyi görmeden progestana başlattı ben bir hafta kullandım sonra keseyi gördük ama ben progestanı kullanmak istemedim dpktor ama iğnesini verdi yani ni düşük tehlikemde yok şükür herşey yolunda diyor ama gene de iğneyi 5 günde bir kullanıyorum. İlk doktora sormuştum ne ilavı bu progestan bebeğin iyi tutanması için dedi çoğu kişiye düşük tehlikesi için veriyor ama anlamadım