Merhabalar. Ben normalde son adet tarihine göre 5+1 hamileyim. Ama doktor rahimde sıvı birkmiş gibi görünüyor dış gebelik veya kis patlaması olabilir dedi 2 günde bir beta baktırman gerkiyor dedi. Bizim ilk beta:236 2. Beta: 604 3. Beta:1074 ve bugum baktırdıgımız 1666 çıktı ve doktor yarın için vajinal ultrasonla bakılmasını soyledi. sizce bugun ki artış çok mu düşük boyle bi
Durum yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz?