Kızlar, daha bugün post açmıştım hamile iken bana güzel davranıyorlar diye ,neyse biraz baştan anlatayım bizim sorunumuz evlenmeden başladı laf sokmalar milletin yanın da azarlama aşağalama her şey vardı milletin gelini ile kıyaslama yok çalışıyormuş para kazanıyormuş mesleği varmış benim de mesleğim var kuran kursu hocasıyım eşim de fabrikada çalışıyor ama kimseye muhtaç değiliz .ben çocuğum olduğu için hocalık yapmaya ara verdim. Neyse bugünü anlatayım eşimin tarafın da bi oğlan çocuğu var 11 yaşın da beni ve kızımı çok sever, bizim arabayı görünce aaa Ayşe anlamlar gelmiş babaanne bi uğrayım demiş çocuk geldi işte daha içeri girer girmez kayın pederim bana bağırarak bu kumandanın kanepede ne işi var yukarı kaldır çocuk kırar dedi (kızımdan ötürü)bende baba ellemiyor ama kaldırayım dedim neyse herkese kahve yaptım çocuğuda yaptım oda Ayşe abla bilşyırmusun futbol kursuna gidiyorum çok güzel dedi bende aferin sana sevdiğin şeyi yapmak çok güzel dedim ve 15-16 yaşına gelince basketbolada başla benim erkek kardeşlerim gitti boyları 1.80 dedim der demez kayın pederim uzun boylu olunca ne oluyor diye bağırdı, ben baba belki uzun boylu olmak ister diyemeden devam edip beni konuşturmuyor çocuğun yanında bozdu beni çocukta afalladı neyse 5 Dk geçti çocuk Ayşe abla 3 saat kuran kursuna gidiyorum öğrendim baya dedi bende peygamberlerin hayatını öğretiyorlar mı dedim bir anda kayın pederim bu yaşta yuh yanı dedi bende baba hikaye sonuçta belki hoca anlatıyordur dedim susturdu beni heehee demeye başladı bir anda gözlerim doldu çok zoruma gitti devamlı aşağıladı bende kahvemi diğer odada içmek istiyorum deyince laf söyledi gittim ağladım sonra çocuk gidince üzerimi giydim kızımı aldım hava almaya çıkacağım dedim benim terbiyesşz olduğumu söyledi bende ben kimseye bi terbiyesizlik yapmadım ama birtane daha gelininiz olacak o layığını yapsın dedim git bir daha gelme diye bağırdı bu arada eşim ne yaptı hiç bir şey eve getirdi beni konuşmuyoruz