Her hastane bakmiyor galiba. İlk dogumumda doktor bana çatı muayenesi yapmamıştı. Şimdi ikinciye 37 haftalik hamileyim kontrole gel dedi yapicam demedi. Zaten ilki normal dogduguna göre buda doğabilir gözüyle bakıyor olabilir ama ilk dogumumda devletteydi oradaki doktorda muayene etmedi sadece sancın siklasinca gelirsin dedi