Berenibeklerken ayağına mutlaka çorap al. Yanında yelek bulunsun. Bol bol atlet al yanına çok terliyorsun. Ayaklarına normalinden daha büyük terlik götür şişiyor ameliyattan sonra. Ameliyathane de soğukta omuzların açık kalacak ve yanında mutlaka kas gevşetici olsun mutlaka ama. Sıcak su torbası götür göğüslerine koyarsın hemen sütün gelmezse. Bol bol tavuk suyu çorbası ve yeşil salata mutlakaaa 🙏 bol bol 2 si 1 arada neskafe iç. Birde 1 hafta kadar otrur pozisyonda yat kesinlikle dümdüz yatma baş bel ağrın olur… Bebeğini yarım saatte bir bir damla da olsa emzir sarılık olmasın ben çok çektim ondan. Gazını ve büyük tuvaletini yapmadan katı şeyler yeme 🙏 aklıma gelenler bunlar başka merak ettiğin varsa sorabilirsin. Geçen yıl Mayıs’ta spinal sezeryan ile oğlumu kucağıma aldım 2 hafta sonra da sezeryan ile kızımı kucağıma alacağım inşallah ❤️ haaaa birde DEPEND DEPEND DEPEND 😍