Arasinannesi2 18 eylülde başlayan sancılarım 2 hafta öncesinden gelen nisanım vardı 1 cm açıklık 2 haftadır devam ediyordu doktorum bebeğin eşi kireçlenmiş sezeryan öneriyorum dedi dayancak gücüm kalmamıştı doğum sancısı çekiyordum tamam dedim doğuma aldılar belden aşağı uyuşturdular hiç acımadı hissetmedim doktorum doğumda iyiki sezeryana almışız kordon dolanmış dedi zorlasaydık sonu kötü olabilirdi dedi ilk gecemizi geçirdik 20 eylül 2018 saat 2 buçukta koyumdaydı farem çok güzel bir duygu
Betus93 Arasinannesi2 kordon dolanmasi benimkinde de var. Ama iki doktora da gittim normal yapariz hemen sezeryana almayalim dediler 🤕😓hemde 2 kez dolanmis. Bu kotu bise mi simdi size oyle diyince iskillendim😕
Mlkhmt Öncelikle geçmiş olsun Bendede var kırecleme ama normal doğuma engel degıl dedı doktor 38 haftalık oldum bugün 4-5 haftadır var suyu falan da normal sorun yok dıyo ama ölçümler de 35 haftayla uyumlu 3 kiloya yakınmış kılosu bugün sancılarım 80 de çıktı evde bekle artarsa gel dedı geldımden berı karnım taş gıbı ve kımıldadıkca canım yanıyor belım ve genıtal bölgem çok ağrıyo mıdemde bulanıyor gıtmeye de korkuyorum yatıracak dıye acıklıga bakmadı alçalmamı oluyor dogarsa ne olacak 35 haftalık görünüyor çok korkuyorum kuvezden