goldumsu Ayyyyysaaarp yok maseleeef. Bahçemiz var oraya gittik 2 kez orda kesintisiz 2 saat uyudu bi tek. 26 günlük bu arada
EmelBG_ Ayyyyysaaarp Benim kızım cok güzel oluyordu derin derin 1 haftalığa kadar 2 saatte bir besledim .Sonra 3-4 saatte bir geceleri 4-5 saati buluyordu bi sarıldık sorunu vs yasamamıstık . 9 ata kadar sesi çıkan bir bebek degil di .Bakalım Buda insallah oyle okur 🌸
Kbraylmz1 Ayyyyysaaarp şuan kendini anne karnında hissediyor hala uzun ve derin uyuması çok normal siz 2 saatte bi emzirin ihmal etmeyin bırakın uyusun
Ayyyyysaaarp dfnomr hastanedeyken ciktiktan sonra saglik ocaginda bakildi sarilik yok dendi. Herhangi bi belirtide yok anlayamadim inanin. Bugün 10 günlük oldu.
Serap-Yigit Oğlum derin uyuyordu uyandırıp emziremiyordum. Çok uğraştım. Saat kuruyordum gece bile ama emmiyordu. Biluribin 18 olmuştu. Hastanede yattı. Sonra sarılık iyileştiğinden beri derin uykuya zor daldı 😂5 yaşına kadar sabah 4 en fazla 5 civarı uyandı 😂
Ayyyyysaaarp Serap-Yigit yaaa:)) allah kolaylık versin diyim:) yaa bugun 10 günlük oldu. Hastanedede sağlık ocağındada bakildi sarilik yok dendi. Sonradan cikmis olabilir mi peki. Anlayamadim bnde. Ne yapmak gerektigini
goldumsu Serap-Yigit benimde öyleydi sarılık azaldı bebek uyuyamaz oldu önceden de kaldıramazdım saatlerce uğraşırdım
Serap-Yigit goldumsu bundan sonra hep sağlıklı olsunlar inşallah. Sonrası biraz zor geçti bizim de kolik sancıları ağlamaları derken 3 ayı zor geçirdim. Allah kimseye vermesin
Serap-Yigit goldumsu Allah yardımcınız olsun inşallah. Oğlum şaka gibi sadece annemin göğsünde sakinleşiyordu. Ona sarıldığında sakinleşirdi. Annemi annesi gibi görüyordu. Annem kanser hastasıydı 3 sene görebildi torununu ama çok şükür çok sevdiler birbirlerini. İnşallah siz de çok sağlıkla büyütün. 1. Ayda tamamen bitsin sıkıntılar
goldumsu Serap-Yigit benimki aslında açlıktan emmiyor çünkü 10 bezden fazla cıkardığı oluyor hepsi dolu dolu. Göğüste uyumak sanırım güven veriyor ona. Başınız sağolsun sizinde 🙏🏻 Keşke birlikte geçirebilecekleri daha çok zaman olsaydı.
Serap-Yigit goldumsu Allah razı olsun❤️ Benimki de açlıktan emmedi. Ama memeden alınca hep ağladı 😂orda uyuyup orda uyanıp emmeye devam edecekti. Dudak tiryakisiydi 😂😂 sağlıklı olsunlar inşallah. Evet çok yoruluyoruz ama sağlıktan ötesi yok. Haftadayım. Çok stresliyim hem doğumdan hem sonrasından 😊
Ayyyyysaaarp tecrubesizanneadayi12 uyku dışında sarilik olabilcek belirti yok. En son sarilik ihtimali yok dendigi icin bnde ne yaocagimi bilemedim. Sonradan olma ihtimali varmı acaba
tecrubesizanneadayi12 Ayyyyysaaarp var bence hemşireyim bu arada ben siz uyandırıp bol bol emzirin üzerinden atsın onu emzirirken ayaklarının altını gidiklayın uyanır