Ay-mom Nasılsınız canlar bata 4 gün kaldı bugün kaset test yaptım negatif çıktı erken biliyorum ama sanırım bu ayda olmayacak. İlk çocuğumuda 1.5 yıl denedikten sonra pozitif görmüştüm aynı döngüye girmekten korkuyorum nasip hayırlısı..
Btl_0909 Ay-mom benim bat 7 Temmuz bu ay femara ve çatlatma iğnesi denedik gebelik testim yok ama 3. Gündür ovülasyon testi yapıyorum bugün baya koyulaştı bi umut oldu ama bilmiyorum valla salı günü kan vericem 8 temmuzda doğum dünüm inşallah olur da bana en güzel doğum günü hediyesi olarak bebeğim
bejanne00 Ay-mom Tez zamanda görürsünüz inşallah 🤍 benim bat 6 bel ağrım karın ve kasık ağrım var. Bu ay hep Meryem suresi dinledim rabbim nasip eder inşallah 🙏
Ayshe0108 Benimde bat sekiz yüzümde sivilce çıktı iki tane ve şişlğim var büyük ihtimalle regl olcam gibi hissediyorum
2oglus Benimde bat 8 temmuz göğüs ucu acısı var hafif dolgunluk ve kaşıntı var bel ağrısı ve kasıkta batma var inşallah çifte bayram yaşarız hepimiz 🤲 rabbim hepimizin gönlüne göre versin