DidemDnnz Kızlar selam, deneyimli anneler vardır sormak istedim. Loğusa takımlarını beğenmiyorum dantelli vs. düz beyaz pijama almayı düşünüyorum. Loğusa takımlarının bir özelliği var mı? Özellikle alt kısmında vs? Öneriniz var mı bu konuda?
HilalEyce DidemDnnz Kendi aldığım lohusa takımı önü düğmeli alt pijaması hamile pantolonu gibi lastik ve düğmeli olur da sezeryan olursam diye bel lastiği rahat olan bir şey tercih ettim.
Soruyorumm DidemDnnz ben lcw den mickey mauselu aldım dantelli kadın kafın şeylerden nefret ediyom eğlenceli pozitif şeyleri seviyorum avokadoluda var aklımda onda kaldı 😁
Pyrz_07 DidemDnnz bencede almayın aşırı ince oluyor iç gösteriyor giymeyi düşünmüyorum o yüzden normal gecelik aldım iç göstermeyen
hunilimom DidemDnnz sadece süsü var ben iki doğumda da lcw dan düz bir takım aldım zaten sevmiyorum öyle şatafatlı sırf adı var
DidemDnnz hunilimom sanırım loğusa diye geçenlerden değil de normal pijama algınız beli lastiği filan sıkıntı yaratır mı sizce sezaryende?
hunilimom DidemDnnz evet evet normal alt üst pijama aldım sadece yanlardan düğmeli bunda da normal gömlek şeklinde olan takımlardan aldım önden dugmeli emzirirken kolay oluyor bı sıkıntı yaratmaz sadece bel kısmı sizi sıkmasın yeter hatta boyke arkası lastikli olan takımlar oluyor onlar daha rahat ettirir sizi
Turkerg Sezeryan dogum icin bilemem normal dogum yapmis biri olarak, pijama+dugmeli yada yakasi fermuarli tercih etmek guzel. Ikinci gebeligim, suwenden normal lohusa pijama takimi aldim gecen indirimden😃