kızlar 36 haftalık hamileyim 2 gündür pelvis kaslarımda kasıklarımda (Çatımda) ağrı oluyo ayaktayken yürütmüycek şekilde hissettiriyo kendini başına gelen var mı doktora gitsem ne söyler doğum belirtisi mi birde doğum olsa küvezde kalır mı miniğim cevaplarsanız sevinirim