derinnguney Merhabalar, 29+2 haftalık hamileyim, cuma günü 30 haftayı doldurmuş olacağım, yola çıkılır mı sizce? Burda soran herkese gaz verdim ama hafta ilerleyince insanı düşündürüyor. Doktorum sorun yok dedi ama yol uzun 6 saat.
derinnguney Doktor herhangi bir risk yok dedi dinlene dinlene yolculuk yapabilirsin dedi ama eşimin ailesi çok da taraftar değil insanın içine kurt düşüyor acaba diye düşündürüyor. Bir de doğuma artık yaklaşmış olmak tedirgin ediyor.