Ecceee belki ben açıklamalı yazmadım ondan öyle anladınız. Biz doktorlarımızı hastalar için aradığımızda bile evlerinde zar zor açıyorlar tüm gün hastanedeler eve gidince de çocuklar ev işi yemek. Bazen arıyoruz çocuk bağırışlarından konuşamıyoruz bile. Tahminimce vakit ayırabileceklerini düşünmedim. Her neyse sıkıntı yok yanlış anladık birbirimizi ☺️