Arkadaşlar merhaba 28. Haftalık hamileyim iki haftadır şunu merak ettim ve sizlere de sormak istiyorum bebek evdeyken uzanıyorken vs o kadar sakin ve durağan ki, ama dışarı çıktığımda dolaştığımda yürüdüğümde gezerken vs tam tersi aşırı hareketli bu durum memnun olduğunu mu yoksa olmadığını mı gösteriyor 😅🫠🫠 helppppp