Benim uyurken oluyordu ama çok az bende akıntı falan sanıyordum bir gün yağmurlu bir gecede dışarıda yürüyordum hava bayağı soğuktu sonra bir anda bir şey aktı önce kanama sandım sonra acaba suyum mu geldi dedim kafayı yiyecektim eve gidip baktım sadece şeffaf bir sıvı gelmiş ah dedim galiba suyum sızıyor ertesi gün apar topar doktora gittim amniyotik sıvı testi yapıldı negatif çıktı doktor altına kaçırmışsın suyu çok mu içiyorsun deyince önce bir duraksadım sonra kahkaha attım altıma işediğim için hiç bu kadar sevineceğimi düşünmezdim kısacası çok doğalmış çok su içersen olabiliyormuş 😂