Obsesifk 19+2 olduk hala bebeğimi hissetmiyorum millet kıpır kıpır bizimki yok normal mi kilolu bi insanım onun etkisi var mı?
Adelimm Obsesifk olabılıyor canım normal benmde oyle bende kıloluyum 23+5 bazen oynuyor bazen oynamıyor. Kız mı cınsıyeti?
Lamelif Obsesifk bizimkide ultrasonda 18 haftalık ama hiç hissediyorum çok kilolu değilim ama balık etliyim biraz
dilaraserdar Obsesifk bebeği hissetmek her hamilelikte farklı oluyor diyorlar,, ben ilk 17 haftalıklen hissetmiştim.. 16-22 haftalar arası muhtemel hissedersiniz .. Kilonun da hissetme kısmında dezavantajı var..
IsminurTurhan Evet canım endişe etme bende senin gibi telaşlanıyordum kaç defa sağlık ocagına gidip kalp atışını bile dinlemişliğim var. 23 haftamda ufak ufak hissetmeye başladım... kilonun heryerde olduğu gibi burdada zararını gördük 😇
Obsesifk IsminurTurhan aynen yaa keşke zayıf olsam aramızda bir kaç hafta olan tanıdığım var top gibi olmuş karnı benim herzaman ki gibi....
RabiaT Bende 20 haftalıkken hissetmiştim 21 haftalıktan itibaren kıpır kıpır kızım şimdi 26+4 oldu geceleri nerdeyse uyutmuyo 😍
baharclk Obsesifk olabilir ben 18 19 da damar atması gibi minnack bişey hissediyodm 20de biraz daha arttı 21 de tam olarak tekmeler başladı 2 hafta daha sabredin