BurcuDuman Herkes gibi bende aylarca Doğum hikayesi okudum ve nasıl bir Doğum hikayem olcak diye heyecanla bekledim ve O gün geldi çattı 38 haftadan sonrası gerçekten geçmek bilmedi 41 haftaya gelmiştim nerdeyse artık ve hiç bir sancım yoktu 2 cm açıklıktan öteye gidemedi 2 gün suni sancı almama rağmen normal Doğuma şartlamıştım hep kendimi bir anda doktorum sezaryen yapmak zorundayız diyince bir an şok oldum çünkü korkuyordum ve hiç hazırlamamıştım kendimi ama korktuğumun %1 mi birini yaşamadım kızlar genel anestezi almama rağmen sonda takılmadı ayık geldim herkes şok :) bulantım sancım vs hiç biri olmadı ilk yürüyüş ayağa kalkma karnıma bastırılması hiç acımadı desem yeridir. Bebeğim de çok sağlıklı 3480 doğdu güzel emdi. Size tavsiyem en rahat Doğum ne olcaksa o olsun sizin için. Bebeği görünce zaten unutuluyor herşey.. herkese sağlıkla bebeğine kavuşmasını diliyorum
Aysedgrlikrkmz BurcuDuman maşallah Rabbim herkese ağrısız sancısız çok güzel bir hamilelik ve doğum nasip etsin 🙏🏼 Çocuğuna da Rabbim uzun ömür versin 🤗🙏🏼
BurcuDuman Beratalpinannesii ameliyata girmeden en son idrarımı yaptım doktorum gerek duymadı genel anestezi de taktırmıyorum dedi ki hiç gerek de kalmadı
Beratalpinannesii BurcuDuman ay bende mi genel olsam 😄 alt tarafima hiç kimse dokunmasın hiç bişey yapılmasın istiyorum ama imkansız galiba