Deeprain Arkadaslar merhaba gecen ay kimyasal gebelik gecirdim ve bitti. Suan adetimde gecikme var siz de yasadiniz mi? Normal mi acaba gecikme olmasi
kubraselcuk Deeprain bende geçirdim ama hiç gecikme yaşamadım yine gününde oldum diğer ay. Ama adet düzensizliği yaşayanlarda varmış burda okumuştum bünye ile alakalı sanırım