Burcuuuuu Nermin_nur1 bebek mi toplanıyor öyleyse benimde çok oluyordu doktor demişti say fazla olursa gel ama tam hatırlamıyorum sayisinu
Nermin_nur1 Burcuuuuu evet yani bebek toplanıyor haliyle karnımda taş gibi oluyor ve çok sık oluyor yarın kontrolüm var bakalım bi soracağım
Burcuuuuu Zynpcbi Zynpcbi 3.5 sene oldu doğum yapalı 37 38 dim bebek bı yerde iki büklüm gibi kalıyordu öyle mesela sadece sağ tarafa geçiyordu ve öylece kalıyordu dediğim gibi doğuma göbeğim yamuk gitmiştim
Burcuuuuu Nermin_nur1 ben göbeğim yamuk gidip geliyordum artık son günlerde siklasmisti 38+6 da doğum yaptım
Zynpcbi Burcuuuuu benimde şuan kasılmalarım sık oluyor ama bekliyorum 37+5 sıcaklar basıyor sanki acaba doğum belirtisimi anlayamıyorum ilk gebeliğim olduğu için telaş yapıp hemen gitmek te istemiyorum
Burcuuuuu Zynpcbi aslında o benim doğum belirtim değildi doktorum say çok şık olursa gel demişti ben enfeksiyondan dolayı sezeryana alındım
MirayveAnnesi22 Benim 29 hafta ama benim bayadır böyle günde kaç kere sertleşiyor saymadım baya çok sürekli oluyor aşagıda bi yerde toplanıyor sanki veya yamuluyor karnım bazen ve acıtıyor bu kadar çok olması normal mi 🥲