Sancı çekeceksen eğer asla bağırma sancı geldigi zaman derin nefes al sadece bagırmak bebeği strese sokup kaka yapmasına sebep olabiliyor. Hem bağırdığın zaman gücün de kalmıyor sancılar gittikçe ağırlaşıyor bunlara dikkat et doğum masasında bebeğin doğduğu an nirvanaya cikacaksin öyle bir his