Suan 1 aylık olduk normal Doğum yaptım ama dikişliyim aynadan baktığımda hala düşmemiş olduğunu ve pedden dolayı sızlama yapıyor antibiyotik krem kullandım batikonda fönle kurutuyorum ama olmuyor ilk muayenede ne yapıyor doktor yada nE zaman çağırdı yeniden bana su zaman gel demedi