irem4141 Sabahları sade nescafe içmeyi çok seviyorum. Gebelikten önce her gün mutlaka tüketirdim. Hamilelik döneminde yani 8 aydır tüketmiyorum. İçersemde sütlü. O da arada. Doğum yaptıktan sonra günde 1 fincan tüketsem bebeğe zararı olur mu ?
goldumsu irem4141 benim bebeğime gaz yaptı sanırım huzursuzlanıyor biraz malesef içemiyorum şuan. Hamilelikte tükettim ama nerdeyse her gün.
SunnyG Sezaryen oldum. Hemşireler de doktorum da kafein önerdi. Filtre kahve içebilirsin dediler aşırı olmadıkça. Demek ki büyük problem olmuyor. Üç gündür bir bardak içiyorum.