muserref02 Arkadaşlar 32.haftada olup taş düşürmeye çalışan yada düşüremediği için ilaç kullanan var mı? Doktor o kadar sancıma ağrılarıma mide bulantılarıma rağmen ilaç vermedi. Böyle bir durum yaşayan var mı çok önemli benim için
Ekonomist28- muserref02 canım Allah YARDIMCIN olsun.. Ben bilirim. o tas sancısını.. Ben 34 haftalık gebeyim bende olmadı ama olursa diye korkuyorum.. Bir arkadaşım da oldu.. Sadece parol serum takmislardi.. Çok zor cok.. Rabbim acil şifalar versin.. Keşke bir şey diyebilseydim..
minikkelebegimmmmmm muserref02 3 gün boyunca çektim.böbreklerime sanki bıçak sokup çıkardılar gibi ağrım oldu.4 saatte bir parol taktılar sadece ki taşta düşmedi zaten.sanırım sadece yer değiştirdi.yapabilecekleri hiç birşey yok inanki.Allah yardımcın olsun