Benim sürecim şu şekilde oldu, adetin 2.günü alttan ultrason ile muayene etti. Klomen ilaç yazdı. Adetin 3.günü ilaca başladım ve 5gün boyunca kullandım. Doktor tarih verdi o tarihte gittim yine alttan ultrason ile bakıp yumurta kontrolü yaptı. Yumurta 17mm olmuş. 2 gün sonra tekrar gel bu kendi çatlayabilir eğer çatlamazsa iğne yazıcam dedi. Doktorun dediği gün tekrar gittim muayenede yumurtanın çatlayıp tüpte olduğunu gördü ve hemen o gün aşılama yaptılar.