Güzel annelerim, 20+4 üm hareket hissediyorum (109 kiloyum kilolu anne adayıyım) böyle tekme olduğunu anlayabiliyorum fakat eşim elini koyduğu zaman bebiş inatla hareket etmiyor ya da ediyor da bir tek ben hissediyorum :) eşim de bu yüzden bence senin tuvaletin geldi onu bebek hareketi zannediyorsun diyor da, tecrubeli annelerim size soruyorum, tuvalet geldiğinde böyle seğirmesi gibi tekme gibi hareketlenme mi oluyor? Benim tuvalet geldiği zaman hiç böyle hissetmiyordum eminim bebiş hareketi olduğuna ama bir de size sormak istedim. Zaten hareketleri düzensiz, bu haftalarda düzensiz olur biliyorum ama hissettiğim şeyin bebiş hareketi olduğunu bilip seviniyorum boşa kendimi mi avutiyor diye sizlere sorayım dedim😇