Ebru_34 Arkadaşlar ben gebelik testi yaptım 2 tane hemde pozitif çikti adetim de gecikti ama bi belirti hissetmiyorum bu 3 gebeligim 1 kızım ve 2 oğlumu kaybettim erken doğum yaptım
hunilimom Ebru_34 illa bir belirti beklemeyin mide bulantısı gibi baş dönmesi gibi benim ilk gebelik de hiç belirtim olmadı kan verip değerleri takip edin 🌸❤️
rizelipek Ebru_34 belirti olmasına gerek yok canım benim hamilesin belli ki inşallah sağ salim doğar kucağına alırsın doktora gitmelisin hemen
Yeniumutt Ebru_34 Bende geçen sene 6 aylık ölü doğum yaptım bugün de 2 aylık kürtaj oldum 😭 neden olmuyor anlamıyorum
Ebru_34 Kizlarrrrr hastaneye gittim ve hamileyim doktor ultrason baktı kese görünüyor 10 sonra tekrar gel dedi kan bakmamız gerek yok dedi