Crnn_1 7 haftalık gebeyim ve çok akıntm var mantar oluştu artık enfeksiyondan çok kaşınıyor ne yapmam gerekiyor bebeğe zararı olur mu
hunilimom Crnn_1 ben fitil ve krem kullanıyorum tahlil verip ilaç kullanın o süre içinde sirke kullanabilirsiniz onunla tahret al biraz yakıyor ama bana da çok iyi geldi
_Merve__ Crnn_1 bende de oluştu doktoruma anlattım ilaç yazdı. 2 tane fitildi sanırım gecti. Boşuna çekmeyin ilaçla geciyo
Fatma0090 Crnn_1 hastaneye gidip tahlil verip tedaviye başlıcak sın antibiyotik veriliyor düzenli kullancaksın kuzu başka caresi yok bide bol su tüket ilac kullanman lazım yoksa erken doğuma kayba sebep oluyor
Tunahan_rumeysa16 16esranur kontorle gidicem bayramda sonra bende gebeyim. Akintim oluyo bunu kadin doğum dr söylesem bakarmı idrar testimi ister yoksa vajinal muayene mi yapar:)
16esranur Tunahan_rumeysa16 Yok canm sen şikayetini anlatıyorsun zaten hemen yazıyor fitil bi de eğer istersen idrar testi yapar