Benim ileri derecede var ilk doğumu normal yaptim. İkinciyide dogurmak uzereyim geçen sene göbek fıtığından ameliyat oldum. Genel cerrahiye bi daniscam normal yapabilir miyim diye. Belim her zaman agriyo yani ilk doğumdan sonra da hamileykende. Tercih sizin tabi ama sezeryan olup onun sikintisini cekmektense normal dogum daha iyi.