Evet arkadaşlar ben 37. Hafta marul 🥬 olmaya gelmiş bulunmaktayım. Hep başkaları yazardı bana çok uzak gelirdi o günler ama sonunda bende oldum. Bebeğimin dönmemesinin üzüntüsünü yaşarken doğacak olmasının da sevincini yaşıyorum aynı anda 🥰 çok karışık bi dönemdeyim Allah yardımcımız olsun