minismom Kızlar bugün cok siddetli bulantım we kusmam war 10 u gecmistir belki hastaneye gittim serum taktılar ama hic bi ise yaramadı hala aynı ne yapmam lazım hastaneye gitsem yine serum takcaklar gondercekler napcagımı sasırdım walla
Vera09 minismom hastane bişey yapmıyorsa biz de bişey diyemeyz ki🤷🏻♀️ Kaç haftalıksınız hep oluyor mu bulantı yoksa farklı bişeymi
Leyyacvk minismom aynı canim bende öyleyim ve bende ülser ve reflude var hiç bişey yiyip içemiyorum herşeyden tiksinmisim kusarken artık kanli çıkıyor🤢😔 bitmiş durumdayim
Deryak52 minismom ilk aylar oluyor 4 5 aylık olunca geçiyor bende çok çektim serum taktırdım ilaç kullandım
Deryak52 minismom yoğurt ye bol bol meyve salata yeşillik ye iyi gelir yemek tarzı çok kusturur yağlı yemeyin
minismom Vera09 10 haftalıgım her zaman oluyo yalnız bugunki biraz daha fazla denemedigim sey kalmadı son care artık buraya yazayım dedim
Vera09 minismom ilaç kullanmıyosanız yarın hemen sağlık ocağına yada hastaneye gidip prilam dr yazdırın gece yatmadan 2tane için çok iyi geliyo bana. 24.haftadaym hala kullanıyorum onsuz duramam. Sizin durum biraz ağır gibi zofer de yazabilir doktora bağlı
Yadess minismom Doktorunla konuş hastaneye yatış yaptır bence canım ben 15 gün yattım ve sadece serum ile kaşarlı yağsız tost yiyebildim ama önemli yemek yemek değil vucüdun susuz kalmaması kustuğunu yerine koyamıyorsan mutlaka destek almalısın
Leyyacvk minismom Rabbim yardımcımız olsn hayirlisiyla inşallah sağ sağlık kucağımıza alırız Rabbim olmayanlarda nasip etsin 🌼♥️
seymanuurr Ayran içmek ve leblebi iyi geliyor bende 12 haftaligim aynı durumdaydım sürekli hastane tek iyi bunlar geldi doktorum da midemi rahatlatacagini söyledi leblebi ve galeta deneyin
minismom Deryak52 bi an once gecse suan tek istedigim bu meywede yesem ekmek peynirde yesem cıkarıyorum bisey fayda etmiyo
Deryak52 minismom yazın da çok zordur haklısın rabbim yardımcın olsun ben kendi yaptıklarımı yiyemiyordum işyerinde yiyordum annemlerde yiyordum
duru_pars minismom canım doktoruna vey sağlık ocağına prilam bulantı ilacını yazdır akşam uyumadan önce aç karınla 2 adet iç mis gibi geçecek Allah’ın izniyle eğer gün içinde de bulantın devam ederse gün ortasında 1 adet daha al. 4 e kdr hamileler kullanabiliyor . Ama uyumadan önce olmasına dikkat et 2.3 gün içinde vücudun uyum sağlayıp hemen bulantın kesiliyor
Burcuuuuu minismom bazıları boş serum takıyor belirtiniz mi bulantimi geçirecek ilaç koyun ben ilk gittigimde boa aerum taktı kendi doktorum bazıları bilmiyor daha alcok bulantina sebep oluyorlar demisto
MeriHera minismom bende öyleydim şükür ki atlattım o dönemi,prilam kullanıyor musunuz? Gebelikte bulantı ve kusmalar için verilen bir hap ben bir tek onla normale dönebildim tam normal olmasada en azından yemek yiyebildim
minismom Deryak52 bende oyle walla her gun annemlerdeyim kendi yaptıgım yemegi yiyemiorum salcalı yemeklerden tiksinmis durumdayım stn
minismom duru_pars yok canım bugun dahada hafifledi insallah bitmek uzeredir yarında dewam ederse yarın gidicem artık
minismom duru_pars yok canım bugun dahada hafifledi insallah bitmek uzeredir yarında dewam ederse yarın gidicem artık