sudeyl16 Gece acile gittim 2 kadının sancısı vardı birini aldılar hemen doğuma görmeniz lazımdı doğumhaneden gelen sesleri ebe muhtemelen kadına: seni ayağımın altına alırım senle mi uğraşıcam naz falan çekemem vs vs nasıl bağırıyordu şok oldum ve çok üzüldüm. Allah herkese imkan versin ya devlet hastanesine gitmiyorum normalde zaten ama bu tavrı hiçbir kadın haketmez
[silindi] sudeyl16 ay çok kötü ya hamilelik çok zor süreç doğumda öyle kadınlar ztn hassas uğraşamıyorsan bırak git o mesleği yapma o kadına belkide hayatı boyunca unutamayacağı doğum travması yaşatcaktır allah her konuda iyilerle karşılaştırsın
haklisinesracim sudeyl16 tövbe tövbe ben de devlet Hastanesi’nde doğum yaptım böyle saçma bir muamele görmedim çok şükür gayet herkes yardımcı olmaya çalışıyordu. O karıları Allah bildiği gibi yapsın en ihtiyaç duydukları zamanlarda kimsesiz bıraksın ne diyelim
gamzeozer16 sudeyl16 alla alla hiçte denk gelmemiştim böyle konuşanlara allahta getirmesin başından beride şehir hastanesine gidiyorum hic böyle denk gelmemiştim 😟
Laylaycizi_96 sudeyl16 ve bunu yapan hemcinsin bu yüzden gitmiyorum devlete memur olunca kendilerini bisey zannediyorlar özelde de para veriyorsun ama seni insan yerine koyuyorlar
Busenurrr97 Her hastane bir değil bende devlete gidiyorum ve çok memnunum özelleri sişirmenin bir manası yok imkanı olmayan insanlardan mecbur kalanlarda germeyin..
sudeyl16 Busenurrr97 özeli şişirmekle ne ilgisi var ki bu hastanedede doğum yapan ve memnun olan çok kişi var bu muhtemelen bi istisnadır hepsi böyle değildir tabi ki
haklisinesracim Busenurrr97 imkanım olduğu halde devlete gidiyorum öyle söyliyim her hastane asla bir değil
gamzeozer16 sudeyl16 arada mutlaka birer ikişer tane çıkıyor allah hayırlı insanlarla denk getirsin 🤲🙏
Burcu_byra sudeyl16 keşke herkes para için meslek sahibi olmasa, Allah işini güzel yapan vefalı insanlarla karşılaştırsın. Hamilelere, doğum yapanlara Karşı yaptıkları resmen sözlü şiddet ve bunu her devlet hastanesinde duyuyoruz. Keşke bir şeyler yapılabilse.
Ladybird06 sudeyl16 Şok oldum ya allah vicdan merhamet versin bu insanlara. Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez.
Appayipyip sudeyl16 bunlar kendilerini ne halt sanıyor acaba terbiyesize bak ya nasıl sinirlendim o kadın niye ağzını açıp sen kimsin benimle böyle konuyorsun dememiş. Direkt Cimer’e şikayet edilmeli keşke siz de bilseydiniz adını soyadını siz şikayet ederdiniz böylelerine her şey müstahak ferizekalıya bak orada insanlar kendinin evladının canını emanet ediyor gördükleri muameleye bak. Hanımefendi sanki bedavaya çalıştırılıyor işini doğru düzgün yapmak zorunda. Ben de orada doğum yapacağım büyük ihtimalle inşallah bana denk gelmez öyle kişiler doğurcam moğurcam dinlemem rezil ederim onu
Eyluladam15 sudeyl16 bundan önceki hamileliğimde düşük yaptım şehir hastanesine gittim nasıl ağrım var nasıl kanamam var anlatamam sana bir bağırdı doktor yaparken de acıdımı falan dedi zaten sinirlerim çok bozuktu ben de ona bağırdım üstüne yürüdüm bana bak dedim ben bebeğimi kaybediyorum dedim senin bir dedim ahlaksız sözlerini mi çekeceğim dedim terbiyesiz dedim güvenlik falan geldi işte