Kızlar merhaba. Bir kaç gündür sol tarağımda göğsümün alt kısmında bir ağrı var gergin bir ağrı. Yaşayan var mı ? Doktora sordum normal dedi ama öldürürken hapşururken ayakta oturunca böyle batma ile acı veriyor😔 randevu günümde doktora göstereceğim tekrardan ama yaşayan varsa bilgilendirebilir mi ?