Barlasinannesi Bende aynı haftalarda enfeksiyondan yatmıştım, CRP 300dü. Geçmiş olsun rabbim şifa versin. Hava çok sıcak olduğu için terlerseniz normal yedek kıyafetlerinizi götürün market alışverişi yaparsınız, yiyecek içecek falan. Dışarıdan da sipariş verirsiniz. Fazla kalmazsınız bence. Ben 2 gece yatmıştım