Kuzeyn_annesi evet bende de durum aynı😞bazen böyle kasıklarıma öyle bir bastırıyor ki sanki çıkacak gibi.bugün Dr a gittim,evet kafa aşağıda ama bi tehlike yok şimdilik,sadece dikiş yerlerine çok baskı yapıyor ondan ağrın çok olmuş dedi.dinlenmelisin iş yapma artık dedi.bi de ben çok hızlı hareket ediyorum,onu yavaşlatman lazım .güneşe çok çıkma dedi(denize gitmiştik geçen hafta)
Bi ilaç daha verdi bunu da tedbir amaçlı kullanalım dedi,2 hafta sonra tekrar kontrole gel dedi.ama nst falan bağlamadı