Lamraaa her ultrasona korkarak gidiyordum çünkü belirti diye geçen hiçbir şeyi yaşamadım o yüzden hep Allah düşmanıma bile böyle hamilelik versin diye dua ederim ne bulantı ne kusma ne tiksinme aşerme desen dayanamayacak gibi değildi sadece canım hep bizim köyden bi şeyler istedi peynirini meyvesini yöresel yemeklerini ama normalde de çok canım istedigi için o bile aşerme sayılmazdı benim için :))